Concept

Bacchi concept

Het moment

Bacchi inspireert en laadt de batterij van mensen op. Bacchi is een merk om mee gezien te worden en om stil van te genieten. Bacchi is voor alle leeftijden, van jong tot oud. Bacchi is dat persoonlijke moment waarin je ontsnapt aan de dagelijkse beslommeringen. Het helpt je bij het besef dat het belangrijk is om van het leven te genieten. Bacchi hoort bij iedereen want iedereen heeft een bacchi moment.

Interieur

Bij een bacchi moment hoort ook een passende uitstraling. Ook het zitgedeelte wordt ingedeeld naar momenten. Zo creëren we relaxhoeken, speedhoeken en overleghoeken. Dit is interessant voor u als facilitair manager of ondernemer. Aan de hand van de behoeften die uw pandbewoners of gasten hebben wordt het zitgedeelte ingericht.

Uniform

Het personeel draagt speciaal ontworpen bacchi kleding. De bacchi identiteit is subtiel op de kleding aanwezig. Deze benadering past bij het imago van het merk. Niet te schreeuwerig, maar duidelijk en met klasse.

Merk

Bacchi werkt samen met enbiun, het creative brein achter bacchi, die ook het merk volledig heeft ontwikkeld. Waarom? Omdat ze van top koffie houden in een lekkere omgeving. Wil je meer over enbiun weten? www.enbiun.com

 

People

Bacchi is er voor de echte koffie liefhebber. Voor bedrijven die kiezen voor kwaliteit in plaats van kwantiteit, waar goede koffie weer gezet wordt door een vriendelijke barman of -vrouw. Bacchi is een visueel merk dat in iedere omgeving een eigen sfeer creëert. Bacchi koffie is er om even op te laden en tot rust te komen, waar je ook bent. Thuis kan men ook een bacchi moment creëren met de bacchi koffie uit de webshop.

Brochures